WIP mac7ua

Список разделов Склады работ и W.I.P Ход создания работ (W.I.P)

Описание: Делитесь с другими процессом создания в Blender Вашего шедевра
Модератор: exooman

  • 4

Сообщение #21 mac7 » 05.06.2018, 15:56

Давно робив, для себе
Example Three.js
mac7 M
Аватара
Откуда: Луцьк
Сообщения: 248

Сообщение #22 ThreeDancingFlies » 05.06.2018, 17:25

Красиво, игру Саморост вспомнил, там тоже остров в космосе был.
ThreeDancingFlies
Аватара
Сообщения: 207

  • 3

Сообщение #23 mac7 » 09.11.2018, 00:43

Изображение

Вирішив для себе написати міні-аддон, щоб пришвидшити робочий процес.
Texture Manager
Спойлер
Texture Manager.py
Якщо коротко, він працює так, задаємо для одну об'єкта текстуру будь-якого типу (_color, _ao, _normal ітд.), а текстури іншого типу, що знаходься в тій же директорії підтягнуться автоматично.
Можна швидко створити ноду з певною текстурою.
В вікні UV/Image можна зробити активну картину текстурою вибраного об'єкта, або ж навпаки UV/Image переключити на текстуру вибраного об'єкта.
В меню Apply можна усім вибраним об'єктам змінити імена Mesh Data на імена Object.
Приймаються пропозиції та побажання :)
mac7 M
Аватара
Откуда: Луцьк
Сообщения: 248

  • 2

Сообщение #24 mac7 » 19.12.2018, 18:15

Может кому пригодится
Разбиваем объект на части по материалам с учетом имен материалов
лень двигатель прогресса :)
Код: Выделить всё
 
import bpy
obj=bpy.context.active_object
bpy.ops.object.empty_add(type = 'PLAIN_AXES', location = obj.location)
emptyObj=bpy.context.active_object
bpy.ops.object.select_all(action='DESELECT')

bpy.context.scene.objects.active = obj
bpy.ops.object.mode_set( mode = 'EDIT')
bpy.ops.mesh.select_all( action = 'SELECT')
bpy.ops.mesh.separate( type = 'MATERIAL')
bpy.ops.object.mode_set( mode = 'OBJECT')
bpy.context.scene.objects.active = emptyObj
obj.select = True
emptyObj.name = obj.name

for o in bpy.context.selected_objects:
    o.name = o.active_material.name
    o.data.name = o.active_material.name
   
bpy.ops.object.parent_set(type='OBJECT', xmirror=False, keep_transform=False)
mac7 M
Аватара
Откуда: Луцьк
Сообщения: 248

Сообщение #25 mac7 » 26.12.2018, 15:55

Зробив корисний аддон генерації палітри кольорів.
поки так простенько, але в планах прикрутити більше алгоритмів
клавіша G- генерація, клавіша Alt+ЛКМ- піпетка як фотошопі :facepalm: (бо на S незручно)
Palette Generator
Изображение
mac7 M
Аватара
Откуда: Луцьк
Сообщения: 248

Пред.

Вернуться в Ход создания работ (W.I.P)

Кто сейчас на форуме (по активности за 5 минут)

Сейчас этот раздел просматривают: 1 гость

cron